kunststof tot nadenken

02.09.2020 Sinds een kleine paar maanden ben ik aan het spelen met het idee van een blog. Hoewel ik het een tof idee vond, heb ik wel een drempel gevoeld om er ook daadwerkelijk mee te starten. Waar moest ik het over hebben? Zijn mensen eigenlijk geinteresseerd in wat ik op papier zet? Maar los van het feit dat het leuk is als mensen het zouden willen lezen, is het eerder de bedoeling dat ik mijn eigen gedachten op papier zet - en als het nog leuk is om te lezen ook, is dat mooi meegenomen. Waar wil ik over schrijven? Geen idee - dat zal zich vanzelf oplossen als ik eenmaal begin. Maar onderwerpen als kunst, cultuur, muziek, maatschappelijke en sociale vraagstukken zullen hoogstwaarschijnlijk aan bod komen. Ik wil me niet beperken tot een bepaalde richting. Mezelf kennende loop ik dan vast vanwege verwachtingen (van mezelf) en voel ik niet de vrijheid om te delen wat ik wil delen. kunststof tot nadenken dus.

Reacties

Populaire posts van deze blog

'maar, kubisme'